Met vier leden van het bestuur vertrokken we naar Oekraïne. We bekeken de voortgang van de projecten in Rivne bij Pastor Viktor en in Kherson bij Tanya Schröter. De reis werd gemaakt op eigen kosten van de bestuursleden, het geld van de donateurs wordt besteed aan het doel waar het aan wordt gegeven!

We brachten ola. bezoeken aan het algemeen ziekenhuis (1.100 bedden) in Rivne, een kinderkliniek voor TBC patiëntjes, een internaat voor dove kinderen, 2 kindertehuizen en het Mental Hospital in Ostrig.

Bij de kindertehuizen en de dovenschool brachten we, op voorstel van Pastor Viktor, tuingereedschap en een kruiwagen, alles op de plaatselijke markt gekocht, om het terrein rondom te kunnen onderhouden en op te ruimen.
De kinderen vonden het prachtig. Ze waren erg blij dat ze iets konden doen, elke afwisseling in het dagelijks bestaan vinden ze leuk.