Incidenteel Doneren

Giften aan Local Care kunnen worden overgemaakt naar ons bankrekeningnummer NL24RABO0149087071 t.n.v. Stichting Local Care te Bodegraven.

Heeft u belangstelling voor een specifiek project? Vermeld dit dan in de omschrijving. Dan zorgen wij er voor dat 100% van uw gift aan dát doel wordt besteed. Local Care heeft sinds 2009 de ANBI status en daarmee zijn de giften aan Local Care aftrekbaar (onder bepaalde voorwaarden zie hiervoor de site van de belastingdienst)

Periodieke gift

Wanneer u met ons een overeenkomst sluit waarin u vastlegt dat u minimaal 5 jaar een periodieke gift doet, dan is het bedrag zonder drempel aftrekbaar.

De belastingdienst heeft een document opgesteld dat door u en Local Care wordt ingevuld en ondertekend.

Heeft u hiervoor interesse, hieronder kunt u het formulier downloaden. Vul het formulier in tweevoud in en stuur het op naar Stichting Local Care (onze contactgegevens vind u hier. Na ontvangst ondertekenen wij de overeenkomst, vullen het transactienummer in en ontvangt u van ons uw exemplaar weer terug. Na het ondertekenen van de overeenkomst beslist u zelf op welk moment in het jaar u de toegezegde bijdrage aan Local Care overmaakt.

Heeft u hulp nodig bij het invullen van de overeenkomst, neem dan contact met ons op, dan helpen wij u met het invullen van de benodigde gegevens.

Document: Overeenkomst – Periodieke gift in geld

overeenkomst

4 kaarten € 5

• Een relaxte kikker voor iemand die aan wat rust toe is.

DVD Glory in Glass

In de Sint-Janskerk in Gouda hebben Dirk Jan Warnaar aan het Moreau Orgel, violiste Mirjam Vos en Panfluitiste Nienke Zaal de DvD “Glory in glass” opgenomen.

Allen hebben belangeloos meegewerkt en de volledige opbrengst van de DvD met daarop de schitterende beelden van de glas-in-lood ramen van de Sint-Jan komt ten goede aan Local Care.