TE KOOP

Handdoekset Dim Dirk Jana

Als initiatief van de werkgroep Appelboomproject van de Emmausgemeente Bodegraven heeft Local Care dit item overgenomen. Een mooie handdoek en theedoek waarvan de opbrengst bestemd is voor het project Dim Dirk Jana.

Onze artikelen zijn te koop tijdens onze evenementen of kunnen via de mail worden besteld.

• Een relaxte kikker voor iemand die aan wat rust toe is.

Kikkerkaarten voor Sofia (set van 4)

Sofia houdt van kikkers.

Tijdens ons bezoek van mei 2019 hebben we voor Sofia 4 schilderijtjes meegebracht. Vooraf hebben we de schilderijtjes laten fotograferen waarna we er een kaartenset van hebben laten drukken. Deze kaarten kunnen voor allerlei gelegenheden worden gebruikt en met de verkoop van deze set, ondersteun je de bijdrage aan de kosten van medicatie van Sofia.

DVD Glory in Glass

In de Sint-Janskerk in Gouda hebben Dirk Jan Warnaar aan het Moreau Orgel, violiste Mirjam Vos en Panfluitiste Nienke Zaal de DvD “Glory in glass” opgenomen.

Allen hebben belangeloos meegewerkt en de volledige opbrengst van de DvD met daarop de schitterende beelden van de glas-in-lood ramen van de Sint-Jan komt ten goede aan Local Care.